.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري اعضاي گروهك ضد انقلاب توسط سربازان گمنام

اعضاي يك گروه ضد انقلاب تروريستي از سوي ماموران وزارت اطلاعات دستگير شدند.
به گزارش ايلنا،‌ در ادامه ضربات پي در پي وارده بر اعضاي يك گروه ضد انقلاب تروريستي وابسته به سرويس‌هاي اطلاعاتي بيگانه و با تلاش و پيگيري‌هاي اطلاعاتي سربازان گمنام امام زمان (عج)، 13 تن از اعضاي وابسته به گروه تروريستي طي هفته گذشته در استان‌هاي قزوين، همدان، كردستان و مازندران شناسايي و طي عمليات‌هاي موفق با همكاري نيروهاي انتظامي دستگير شدند.
اين گروه تروريستي در سال گذشته به طور مستقيم در به شهادت رساندن ماموستا برهان امام جمعه موقت و امام جمعه مسجد قباي سنندج و ماموستا محمد شيخ‌الاسلام نماينده مردم سنندج در مجلس خبرگان رهبري و ربايش و قتل خليفه ابراهيم فرهادي در شهرستان قروه نقش داشته و ترورهاي ديگري نيز در كارنامه خود داشته‌اند.
در اين عمليات‌ها بالغ بر 500 كيلوگرم مواد ساخت بمب به همراه 10 بمب آماده انفجار و مقادير متنابهي سلاح و مهمات جنگي به دست آمده است.
اين گروه به منظور ايجاد رعب و وحشت و انجام اقدامات تروريستي خود مبادرت به سرقت مسلحانه از چند مغازه طلافروشي در شهر همدان كردند كه منجر به مجروحيت پنج تن از عابران پياده شده و همچنين در جريان سرقت از يك طلافروشي در شهرستان زنجان موجب به شهادت رسيدن يكي از شهروندان شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.